1. Jak mogę się zarejestrować jako osoba szukająca pracy?

Mogą się Państwo zarejestrować wypełniając formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na naszej stronie www.axidus.pl   w zakładce Zgłoś się do nas, mogą też Państwo wysłać CV na nasz adres mailowy:  biuro@axidus.pl

Formularz można również wypełnić w naszym biurze w Olsztynie lub Opolu. Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu przedstawienia oferty bądź uzupełnienia danych, sprawdzenia znajomości języka obcego oraz  weryfikacji posiadanych certyfikatów.

  1. Jakie rodzaje prac Państwo oferujecie ?

Rodzaje pracy:

  • Prace halowo – magazynowe (obsługa maszyn: pakujące, sortujące, warzące produkty);
  • Sortownie-pakowanie (kwiaty, warzywa, owoce, mrożonki, kapsułki z kawą, zabawki, itp.);
  • Załadunek i rozładunek towarów w halach magazynach i fabrykach;
  • Prace szklarniowe (pomidory, kwiaty);
  • Prace w sadach (jabłonie, grusze), oraz przy porzeczkach;
  • Prace przy obsłudze festiwali muzycznych (sprzątanie, prace porządkowe)
  • oraz inne zlecone przez pracodawcę np. sprzątanie, prace przy zieleni miejskiej, obsługa eventów itp.
  • W tym wiele prac dla kobiet
  1. Gdzie można znaleźć wasze oferty pracy?

Aktualne ofert pracy zamieszczane są na naszej stronie internetowej, facebook’u oraz na niektórych portalach z ofertami pracy. Dodatkowe informacje o ofertach i warunkach pracy można również uzyskać telefonicznie lub odwiedzając nasze biura.

  1. Jak długo trzeba czekać na wyjazd po zarejestrowaniu?

Po zarejestrowaniu dane kandydatów są weryfikowane pod kątem doświadczenia, dostępności i aktualnych ofert.  Nie można tutaj podać dokładnej daty wyjazdu. Zależy to od ofert pracy i wymagań, jakie spełnia kandydat.

  1. Jakie dokumenty wymagane są do wyjazdu?

Dokumentem niezbędnym do wyjazdu jest ważny:

– nieprzeterminowany oraz nieuszkodzony dowód osobisty bądź paszport

– aktualne zaświadczenie o niekaralności – nie starsze niż 6 miesięcy

– prawo jazdy, uprawnienia do wykonywania określonego zawodu –( np. w przypadku operatorów wózków widłowych/bocznych, spawaczy, elektryków itp.) – jeśli kandydat posiada

– dokumenty bankowe (karta do bankomatu, dane właściciela rachunku, dane banku, nr konta, kod SWIFT -w przypadku kont polskich).

6. Czy przed wyjazdem trzeba posiadać konto bankowe?

Tak. Przed wyjazdem należy założyć konto walutowe z kartą do bankomatu, umożliwiającą dostęp do bankomatów na terenie Holandii.

  1. Czy jestem ubezpieczony?

Tak. Pracownik podejmując pracę na terenie Holandii musi być obowiązkowo ubezpieczony w trakcie pracy jak i poza nią. W Holandii obowiązuje tylko ubezpieczenie holenderskie.

  1. Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Umowa podpisywana jest na okres 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia. W okresie wakacyjnym organizujemy również wyjazdy dla uczniów i studentów, taka umowa trwa wtedy od 6 tygodni.

  1. Czy biuro pracy Axidus zapewnia transport do Holandii?

Tak. Organizujemy transport z Polski do Holandii. Nasza firma współpracuje z renomowaną firmą przewozową, która codziennie organizuje przewozy międzynarodowe i krajowe. Pracownik opłaca bilet sam.

  1. Czy muszę korzystać z transportu zapewnianego przez Państwa firmę?

Nie, pracownik nie jest zmuszony korzystać z transportu organizowanego przez nas, może jechać własnym autem. Wolimy jednak aby pierwszy wyjazd odbył się z nami, mamy wtedy pewność, że na pewno stawi się na miejsce o określonej godzinie. Dodatkową zaletą wyjazdu z nami jest podpisanie umowy o skierowanie do pracy.

  1. Czy gwarantują Państwo zakwaterowanie i transport do miejsca pracy?

Transport do miejsca pracy

Zależnie od tego, gdzie będą Państwo mieszkać i pracować, mogą Państwo korzystać :

– z naszego transportu – koszt to 5,50 euro dziennie

– jeśli miejsce prace będzie niedaleko miejsca zamieszkania, mogą Państwo chodzić pieszo, lub jeździć rowerem. Mogą też Państwo jeździć do pracy z kolegami.

Zakwaterowanie

Wszystkim pracownikom gwarantujemy zakwaterowanie.

Pracownik mieszkają w domkach, mieszkaniach. Pokoje w nieruchomościach są z reguły 2, 3 osobowe.

Domki, mieszkania są w pełni wyposażone, w większości z nich jest Wi-Fi

12. Co muszę ze sobą zabrać?

– pieniądze – pierwsza wypłata jest po 2 tygodniach pracy ( nie dotyczy uczniów i studentów tutaj wypłaty w systemie tygodniowym). Każdy nowy pracownik proszony jest o zabranie ze sobą gotówki na pierwsze 2 tygodnie pobytu, do pierwszej wypłaty na wydatki własne. Salaris (odcinki wypłat) wydawane są tygodniowo.

– wyżywienie – we własnym zakresie

– kołdrę, poduszkę, ewentualnie śpiwór + pościel, telefon komórkowy bez sim-locka

– obuwie robocze-ochronne(cert. CEEN345)o ile takowe posiada, zgodnie z normami BHP można nabyć takowe na miejscu €27,00-nie musisz mieć na nie pieniędzy, odliczymy je dodatku wakacyjnego

– ponadto sugerujemy zabrać z sobą: talerzyk, sztućce, kubek, ubrania robocze

– dokumenty (dowód osobisty, zaświadczenie o niekaralności, prawo jazdy, certyfikaty, konto bankowe)

  1. Co to jest BSN (kiedyś Sofi Nummer)

 BSN (Burgerservicenummer) – (kiedyś Sofi Nummer) odpowiednik polskiego NIP’u, jest nadawany przez holenderski Urząd Skarbowy, każdej osobie powyżej 12 roku życia, która mieszka i pracuje w Holandii.

Numer ten jest niezbędny w procesie komunikacji z większością holenderskich urzędów. Osobom, które posiadały Sofi Numer został automatycznie nadany numer BSN.

14. Nie znalazłeś odpowiedzi?

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z naszym biurem. Dane znajdziesz w zakładce KONTAKT.